niedziela, 14 stycznia 2018

13 - Flower Girl

Macie czasem tak, że któraś lalka jest już dawno temu skończona i przez to czujecie że nie dostaje żadnej uwagi? U mnie jest tak z Hadrią. Wydaje mi się, że nic z nią nie robię, choć to nie jest prawda. Ale dla mnie jest perfekcyjna wiec bez sensu byłoby coś zmieniać. Najlepszym pomysłem była więc sesja tylko dla niej! 
Bez przedłużania, kilka zdjęć mojej pięknotki (i nie żebym faworyzowała, ale chyba mojej ulubienicy).






 (z tych dwóch z bucikami się nie mogłam zdecydować, więc dam oba, czemu nie)





Może zdjęcia nie są jakoś super oryginalne, ale bardzo mi się podobają. Ten outficik też jest moim zdaniem przesłodki. I w końcu mamy jakieś ładne buciki, z czego jestem niezmiernie zadowolona! Bucików u mnie zawsze niedomiar, a szkoda, bo są przesłodkie, takie maleńkie i aaa. Czy tylko ja się tak zachwycam mini bucikami?
Zaczęłam właśnie ferie i mam nadzieję, ze dam radę zbudować porządną dioramkę. Wiem mniej więcej co i jak w niej chcę, pytanie tylko czy dam radę kupić materiały i czy się wyrobię z czasem :) Jak nie, w tym roku mam najdłuższe wakacje życia, więc najwyżej odłożymy ten projekt w czasie. 

Na zakończenie jeszcze ogromna prośba do was - ja i moja grupa literacka stworzyliśmy zbiór opowiadań i bardzo byśmy chcieli, żeby ocenili to jacyś profesjonaliści. Jednak żeby tak się stało, potrzebujemy głosów i już naprawdę nie mamy gdzie prosić. Dlatego podaję wam link https://ridero.eu/pl/books/aquartemia/ i mam nadzieję, że pomożecie. Jesteście cudowną społecznością i liczę na wasz dobry gest :) 
Głosujecie przez facebooka albo twittera (a najlepiej oba), głos oddaje się tylko raz, tylko tyle. Jeśli przeczytacie, będziemy wdzięczni za opinie, ale nie jest to obowiązkowe oczywiście :)
Ps. jeśli możecie gdzieś udostępnić ten link, również bardzo o to proszę :) 

Do napisania! Mam nadzieję wrzucać w tym roku trochę więcej zdjęć, zobaczymy jak to pójdzie :)

4 komentarze:

  1. Cudowna jest, uwielbiam twoje lalki, pojawiaj się tu tak często jak to tylko możliwe bo przyjemnie się je ogląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa dziękuję :) Takie komentarze serio zachęcają żeby coś robić, może nawet jutro uda mi się znaleźć czas na kilka zdjęć, tym razem pozostałych dziewcząt :)

      Usuń