środa, 14 lutego 2018

16 - Walentynki

Choć walentynki są sztucznym i komercyjnym świętem, ja za nimi przepadam (o ile nie muszę wyjść z domu, bo wszelakie kawiarni, kina i galerie są przepełnione). Co roku kupuję sobie kwiaty i czekoladki i skupiam się na osobie, którą kocham najbardziej - na sobie!
W tym roku z powodu fejsbukowych grup jeszcze bardziej się podjarałam walentynkami oglądając zdjęcia, makijaże i outfity. Jedyną racjonalną reakcją było zrobienie walentynkowych zdjęć - oto i one! 












Więc dzisiaj mamy - rozmarzoną Hadrię, Hatsumi szukającą swojej walntynki w skrzynce pocztowej i bardzo fajne zdjęcie nóg Hecary. 
Szczerze? Nie jestem mega zadowolona. Bardzo mało zdjęć się udało na tyle, żeby je pokazać. W tym żadne grupowe i żadne parowane, przez co mi bardzo smutno. I w końcu wyłamałam się trochę z moich niebieskości/szarości, bo nie wiem czy zauważyliście, ale one dominują w moich zdjęciach :) 
Hadrii w połowie sesji zacięło się oko. Będę musiała rozkręcić główkę i prawdopodobnie wymienić sprężynkę w mechanizmie, bo już ostatnio się ledwo trzymała. 
Cierpię ostatnio na brak pieniędzy na lalkowanie niestety, a szkoda, bo bloga prowadzę trochę bardziej konsekwentnie... No cóż, może jeszcze kiedyś. 
Ps. Na ostatnim poście mi bardzo spadły statystyki, bo ponad połowę wejść mniej niż zwykle i w sumie nie wiem dlaczego, jak wiecie, to mi koniecznie dajcie znać :)

2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia i z statystyka mam tak samo niestety :<<

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem zdjęcia są bardzo udane :). Podobają mi się. Fajny pomysł z tą skrzynką :D.

    OdpowiedzUsuń