środa, 18 kwietnia 2018

18 - Unboxing!

Hej Hej! Dzisiaj eksperyment z troszkę nową formą, czyli filmem! Koniec końców postanowiłam go nie edytować, więc jest trochę przydługi - jak chcecie to przewińcie do końcówki, żeby zobaczyć lalkę, bo w poście nie ma zdjęć - czekam aż uda mi się ją rozkręcić i powymieniać rzeczy, bo na razie nic z tego nie wychodzi, co bardzo mnie frustruje. Anyway, zapraszam do oglądania!



Przyjezdna gwiazda to Pullip Neo Noir, która ochrzczona została imieniem Gerda. Jest na obitsu 27 hard, ma zmienionego wiga (który jest cu-do-wny) i czerwone animalsy. Docelowo dostanie (chyba) zielone oczka i jakiegoś miłego jasnobrązowego wiga, myślałam o grzyweczce takiej bardziej na bok. Oczywiście wymienię jej też rzęsy, bo nie lubię stockowych rzęs. Gdyby tylko wpuściła mnie do swojej głowy! 

Dajcie mi znać, co sądzicie o takiej formie. Postaram się zrobić jej kilka zdjęć przez weekend, nawet jeśli nie uda mi się wymienić jej ocząt :) 

5 komentarzy:

  1. Widziałam aukcję z nią na olx, ale jestem bez kasy... Rób więcej filmików, przyjemnie zobaczyć czyjąś radość przy wyjmowaniu nowej lalki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! cieszę się, że się podobało xD fajnie, że filmik się przyjął!

      Usuń
  2. Obejrzałam od początku do końca i po prostu prześliczna jest! Uwielbiam ogladac takie filmiki i nawet kiedyś sama chciałam taki nagrać xd (PS tez oglądam Drag Race)
    Obyś nagrała więcej takich filmików w przyszłości!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa ale mi miło! Nie spodziewałam się tak ciepłego przyjęcia tego naprawdę :) Cieszę się że się podobało i może rzeczywiście na blogu zaczną się pojawiać też inne filmiki, bo swego czasu uwielbiałam je kręcić, może powinnam do tego wrócić :)

      Usuń
  3. Zagłaskałabym te lalki! :D. Gerda jest niesamowita :D. Widać, jak bardzo się cieszysz, a to jest najważniejsze! Oby się Wam razem dobrze współpracowało! :D.

    OdpowiedzUsuń