niedziela, 27 sierpnia 2017

9 - Dziewczynki na wakacjach

Po trudach wielogodzinnych tułaczek spóźniającymi się pociągami wróciłyśmy do domu znad morza! A jako, że my dziewczyny z gór, długa droga to była.
Zanim jednak wróciłyśmy, spędziłyśmy fantastyczny tydzień nad morzem - pogoda nawet całkiem całkiem, kilka fajnych zdjęć jest (chciałam więcej, ale trudno). I właśnie te zdjęcia wam dzisiaj pokazuję! Wszystkie bez jakiejkolwiek obróbki, głównie dlatego, że mi się nie chce i dalej jestem zmęczona, a kolejny tydzień mam dość zajęty i nie wiem, czy będzie szansa nad tym posiedzieć.
Dziewczyny zaczynają się dogadywać. Hatsumi dalej lata w wigu zastępczym i pożyczonych ubrankach, bo nie mam za co w nią inwestować,  Hadria też narzeka, że nie mam nic nowego. No nic, chociaż na zdjęciach wyglądają na zadowolone :) Zapraszam :)

























3 komentarze:

  1. Jakie urocze zdjęcia ♥
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się dziewczyny fajnie się bawiły ;).
    Hehe, mówisz, że z gór jesteś? To może mieszkamy gdzieś blisko siebie :P.

    OdpowiedzUsuń