czwartek, 28 września 2017

10 - Hecara

To nie było planowane, ale mamy nowego członka rodziny!
Poznajcie Hecarę. To dal Edge, której zmieniłam rzęsy i chipy. Dostała też tego czarnego wiga, w którym każda z moich dziewczyn musi pochodzić zanim się nie doczeka czegoś innego. Jest na stockowym ciałku, ale w bardzo dobrej kondycji, więc wystarczy zanim trochę się odkuję finansowo.
Nie mam ostatnio dużo czasu, a mój laptop jest zepsuty, wiec musi wystarczyć te kilka szybkich fotek. Postaram się zrobić coś więcej niedługo :)

Jest paczka!

A w niej taka wiadomość... Obiecuję, że jest w dobrych rękach :)

Nadchodzi!

Już prawie...

Jest i ona!


Wiga chyba rozpoznają wszyscy... chodziła w nim i Hadria, i Hatsumi...

Jako że ani chipy ani rzęski mi nie odpowiadały, szybko rozkręciłam głowę i przeprowadziłam dziesieciominutową operację.

Jakieś ubranko...

I wszystkie dziewczynki razem. Stroje conajmniej specyficznie :)


Jako że padam i jestem wykończona, mogą się tu pojawić błędy, poprawiajcie mnie jak zobaczycie :) Mam nadzieję że przyjmiecie nową dziewczynkę z miłością jak ja :)

Ps. zajrzyjcie na @kaadlawondolls na instagramie, bo są tam urocze zdjecia Hadrii i Hatsumi z pluszakami, których tu nie było :)

1 komentarz:

  1. Jest świetna! :D.
    Ale stockowa wersja Dal Edge jest obłędna! Ciekawa jestem jak będzie wyglądała u Ciebie po Twoich zmianach ;).

    A tak z ciekawości, czy to jakiś zwyczaj, że wszystkie Twoje panny mają imiona zaczynające się na literę "H"? ;).

    OdpowiedzUsuń