poniedziałek, 9 października 2017

11 - Dyńkon Wrocław

Więc w wyniku rzeczy różnych mój powrót do domu z Wrocławia troszkę się opóźnił. Ale skoro już jestem, wracam z obszernym (naprawdę obszernym) postem! 
Był to mój pierwszy lalkowy meet i byłam niezmiernie przytłoczona i większość czasu nie wiedziałam co się dzieje, dużo ładnych lalek, smutno mi że wszystkich nie zmacałam. 
Ja nie będę się rozgadywać, tylko wam zdjęcia pokażę. Nie wiem jak lalki miały na imię, nie wiem czyje były, nie wiem jakie modele. Po prostu, eee... patrzcie, ładne. 
(also w wyniku zbiegu okoliczności Hatsumi ma nowego wiga i jest teraz śliczna, ale to postaram się wam pokazać na dniach jakoś)








































































2 komentarze:

  1. Raj na Ziemi!
    Miło także zobaczyć blogerki we własnych osobach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega! :D. Fajnie się ogląda takie zdjęcia ;).
    Czosnek Czesio powalił mnie na kolana xD.

    OdpowiedzUsuń