wtorek, 23 maja 2017

3 - Wycieczka do parku!

Tak, my to same wycieczki sobie urządzamy. Hadi bardzo się gniewała, że nie zabrałam jej ze sobą do Krakowa (następnym razem!) więc w ramach rekompensaty dzisiaj łaziłyśmy po parku mojego dzieciństwa z naszą ulubioną ciocią Szyszą :)
Zapraszamy więc na garść zdjęć :)








<- moje ulubione!



Mogłabym być bardziej zadowolona ze zdjęć, ale i tak uważam je za całkiem udane. 
Szukam i gromadzę różne pomysły na sesje, może ktoś coś podsunie?

Z nowości - do Hadrii przybędą pocztą nowe ubranka, oby jak najszybciej. A 6 czerwca wybije pół roku, jak jesteśmy razem. Chryste, kiedy to zleciało? 
W czerwcu W KOŃCU powinnam mieć pieniądze na obitsu, ale ułożyć może się różnie. Jak już jesteśmy przy planach, to w sierpniu prawdopodobnie dołączy do Hadrii koleżanka, ale tylko tyle zdradzę. 
Mam nadzieję, że zdjęcia się podobały i do następnego razu!

3 komentarze:

  1. Więcej! Kocham Pullip Amarri, a tak mało jej na polskich grupach i blogach. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej pewnie będzie, to na pewno :) ja to ten model w ogóle rzadko widzę, a szkoda, bo możnaby coś z tego wyciągnąć. Szczerze to nie mój ulubiony model, ale zaczynam tracić głowę dla jej buźki, nawet jeśli wcześniej mi przeszkadzało (te brwi! Nie lubię. Ale wig z grzywką daje jej +100000)

      Usuń
  2. Ładniutka ^^. Taka inna niż większość Pullipów ^^. Czekam na nowe zdjęcia i wpisy :).
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :).
    http://poprostuwiky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń