wtorek, 6 czerwca 2017

4 - Pół roku razem

Witam się uprzejmie, to znowu ja!
Ja i prowadzenie blogów to średnia para, ale chyba na razie idzie nieźle.
Nie mam ostatnio za dużo czasu na zdjęcia, bo muszę niestety powyciągać oceny w szkole, aaaale dziś Hadria poszła ze mną do szkoły (kolejny raz, bo od jakiegoś czasu wybieramy się do pewnego parku, który jest śliczny a tam jeszcze nie robiłyśmy zdjęć, mamy dwa autobusy do niego) i po lekcjach cyknęłyśmy kilka zdjęć w przyszkolnym parku. Trwało to dosłownie z pięć minut, więc najlepiej nie jest, ale musiałam jakoś uczcić, ze żyjemy razem już pół roku.
Tak, tak, 6 grudnia 2016 roku została wykonana transakcja i od razu miałam malucha w łapkach. Początkowo wszystko miała mieć inne, miałam na nią zupełnie odmienny pomysł, ale... jakoś tak. zostało. ładnie. tak zostanie chwilowo.
Mam więc specjalnie dla was pierwszą ever fotkę Hadrii, taką jaką dostałam przyniesioną w pudełku po butach:

Niepodobna. Jak wig może zmienić charakter lalki! 

No i wspomniane już fotki z parku. zaczęłam trochę bawić się obróbką zdjęć, nie wiem, czy wygląda to dobrze, ale chyba nie zepsułam za bardzo jak na pierwsze podejście. Docenię wskazówki, bo zielona w temacie jestem. 







...DOBRA MOŻE JEDNAK TROCHĘ ZEPSUŁAM ale ja się nauczę, obiecuję nad sobą pracować
Na ostatnim zdjęciu z naszym ulubionym wujkiem, który na innych zdjęciach dzielnie wspomagał oświetleniem i trzymaniem włosków w górze. W sumie co ja będę mówić, też pokażę, nie zaszkodzi 


W sumie to post pojawia się tylko dlatego, że obchodzimy półrocznicę (z tej okazji mała dostanie na dniach sukienkę. Nie żeby to było coś nowego, jest rozpieszczana jak nikt. W tym tempie kupowania ubranek nigdy nie dostanie koleżanki)

Mam nadzieję, że kolejnym razem przyjdę z lepszymi zdjęciami, a  na razie do zobaczenia! :)

3 komentarze:

  1. Zdjęcia wcale nie są najgorsze, a praktyka czyni mistrza :). Radzę zaglądać na takie strony jak szerokikadr.pl lub fotografuj.pl. Możesz znaleźć tam wiele wskazówek na temat robienia zdjęć :). A jeżeli masz zamiar głębiej pasjonować się fotografią, to polecam kupić jakąś książkę o kompozycji w fotografii. Dowiesz się na czym polega złoty podział, trójpodział i mocne punkty :). Zależy też w jakim programie obrabiasz zdjęcia. Ja np. używam różnych wersji Photoshopa. W księgarniach możesz znaleźć dużo książek na temat obróbki fotografii. Naprawdę polecam, mogą Ci się przydać. A jeżeli nie chcesz wydawać kasy, to szukaj wskazówek w internecie :). To też dobre źródło informacji. Ja radzę jednak korzystać ze sprawdzonych stron, np. takich jak podałam wyżej :).
    Czekam na kolejne zdjęcia i wpisy, podobają mi się :).
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! O fotografii książki mam, z teorią jestem zaznajomiona, bo mam w szkole - problemem jest umiejętność obróbki i w dużej części sprzęt, bo na razie radzę sobie tylko i wyłącznie telefonem, niestety. A na strony na pewno zajrzę, dziękuję za linki!
      Do obróbki ściągnęłam PhotoScape, bo darmowy i wygodny, więc póki zaczynam to jest dobrze, wszystkie podstawowe funkcje ma :)
      Cieszę się że zdjęcia się podobają :)

      Usuń
    2. Nie ma za co ^^.
      Co do sprzętu to luzik, telefonem też się da zdjęcia robić ;). Oprócz PhotoScape, możesz też spróbować Gimpa ^^.

      Usuń