sobota, 22 lipca 2017

6 - Flopper Girl

Hej hej! Jako, że dziś (a właściwie to już wczoraj) miałam rodzinną imprezę w stylu lat 20, przyszło mi do głowy, aby wystylizować nie tylko siebie, ale i Hadrię. Dostała starą podciętą perukę (która miała być pierwotnie dla kolejnej lalki, ale teraz nie jestem pewna) i jakoś skomponowałam coś na kształt bluzki ze spódniczką/sukienki. Osobiście uważam że w takim kostiumie wygląda jak taki słodki rebeliant i zupełnie jak nie ona. Z resztą, oceńcie sami :)








Jak teraz patrzę, to ten dym wygląda całkiem nieźle mimo moich zmartwień!
W mojej główce pojawił się dylemat, mianowicie wpadł mi do głowy pomysł, że Hadria potrzebuje nowego wiga. Jasnoróżowego. Od początku miała być blondynką i bardzo mi się tak podoba, ale niesamowicie mnie ciągnie do takiej zmiany. Opinie?
Okej, mam nadzieję że kolejnym razem odezwę się niebawem :) 

5 komentarzy:

  1. Myślę, że Hadria bardziej wyróżnia się w swoim niesfornym blond wigu, niż wyróżniałaby się w jasnoróżowym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hadria wygląda świetnie w powyższej stylizacji! :D.
    Czarny wig jej pasuje.
    Co do różowego... Jakoś nie bardzo... Ale to Twój wybór i Twoja lalka ^^.
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że podoba się w takim stylu :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń